Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ASUS startuje z kolejnym konkursem w MTV Polska

W ramach komunikacji najnowszego ASUS ZenFone 5 rusza konkurs na Facebooku. Inter-nauci mają za zadanie zrobić selfie z jak największą liczbą osób na zdjęciu i opublikować na fanpage MTV Polska.
O autorze
1 min czytania 2014-12-22

Zwycięzca otrzyma popularnego ASUS ZenFone 5 a jego przyjaciele zniżkę na akcesoria. Konkurs przygotowała agencja PR Kwadrat.

ZenFone to nowość marki ASUS wprowadzona na polski rynek w październiku br. Sprzęt został pozytywnie przyjęty zarówno przez media jak i konsumentów. W opiniach podkreślane są m.in. szybko działający Android 4.4, duży wyświetlacz, dobrej jakości aparat fotograficzny, a przy tym atrakcyjna cena przy zakupie bez umowy z operatorem sieci komórkowej.

Pojawieniu się ASUS Zenfone na półkach polskich sklepów towarzyszy wsparcie komunikacyjne. Dokładnie 18 grudnia br. wystartował konkurs realizowany we współpracy z MTV Polska. Na fan-page’u stacji muzycznej pojawiła się specjalna zakładka, w której internauci mogą publikować au-torskie zdjęcia selfie. Wyzwaniem postawionym przed konkursowiczami jest umieszczenie na zdję-ciu jak największej liczby osób. Stawką w konkursie jest najnowszy ASUS ZenFone 5 dla autora zwycięskiego selfie oraz kupony rabatowe dla pozostałych osób widocznych na zdjęciu.

Link do aplikacji konkursowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już druga aktywność ASUS we współpracy z MTV Polska. 17 grudnia br. zakończył się konkurs ASUS Sweet Foch w ramach którego fani stacji muzycznej publikowali swoje sfochowane zdjęcia. Podczas 3 tygodni w konkursie wzięło udział 344 fotografie.

Za przygotowanie koncepcji oraz realizację konkursu odpowiedzialna jest agencja PR Kwadrat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się