W ankiecie uwzględniono 181 najlepszych obecnie klubów piłkarskich, zarówno z ekstraklasy jak i niższych lig. Internauci mogą wskazać swoją ulubioną drużynę oraz określić miejsce zamieszkania. Dzięki temu powstanie mapa, która ukaże sympatie kibiców do określonych zespołów, w poszczególnych województwach i powiatach. Celem prowadzenia ankiety jest sprawdzenie, które drużyny cieszą się największą popularnością w Polsce i czy sympatie kibiców zawsze związane są z miejscem, w którym żyją.
Przez cały okres prowadzenia badania mapę preferencji kibicowskich można będzie zamieścić w dowolnym serwisie internetowym poprzez embed kodu HTML na stronie. Osoba oddająca swój głos w internetowej ankiecie nadal pozostaje w danym serwisie, a zebrane dane są agregowane do jednej bazy danych i aktualizowane co godzinę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do badania preferencji Interia wykorzystuje nowe narzędzie – mapę, dzięki której możliwe będzie sprawdzenie, czy określone poglądy lub sympatie internautów łączą się z miejscem ich zamieszkania.
– Mapa preferencji to zupełnie nowy sposób prezentowania wyników ankiet internetowych. Użytkownicy otrzymują czytelną mapę Polski, która dodatkowo umożliwia podgląd wyników w poszczególnych województwach czy nawet powiatach – wyjaśnia Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Interia.pl.
Dzięki nowemu narzędziu portal może przeprowadzać ankiety wśród internautów na wiele różnych tematów – odnośnie ważnych społecznie problemów, czy też sposobu spędzania wolnego czasu i codziennego życia Polaków.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wykonawcą narzędzia jest firma Hyper Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mapa znajduje się na tej stronie.