Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mobilna „Licencja na wygrywanie” Heinekena od K2

24.09.2012 rozpoczęła się najnowsza loteria marki Heineken „Licencja na wygrywanie” autorstwa Agencji K2. W ramach kampanii przygotowano dedykowany serwis www oraz aplikację mobilną na urządzenia iPhone i Android. Akcja nawiązuje do nadchodzącej premiery 23 filmu z Jamesem Bondem pt. Skyfall.
O autorze
0 min czytania 2012-10-08

Przez stronę oraz aplikację, można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli, zawleczek oraz zdrapek otrzymanych w wybranych lokalach przy zakupie Heinekena. Aplikacja pozwala na rejestrowanie kodów w dowolnym momencie, daje możliwość sprawdzenia stanu konta i jest w pełni zintegrowana z serwisem – uczestnik ma jedno wspólne konto dla aplikacji i www. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu nagród. Łącznie do wygrania jest 100 tabletów.

Realizacja jest już kolejnym mobilnym wdrożeniem przygotowanym przez agencję K2 dla marki Heineken. Współpraca pomiędzy firmami trwa od grudnia 2010 roku. W jej ramach agencja K2 przygotowała trzy promocje oparte na dodawaniu kodów (dwie promocje UEFA Champions League i jedną promocję muzyczną).