Przez stronę oraz aplikację, można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli, zawleczek oraz zdrapek otrzymanych w wybranych lokalach przy zakupie Heinekena. Aplikacja pozwala na rejestrowanie kodów w dowolnym momencie, daje możliwość sprawdzenia stanu konta i jest w pełni zintegrowana z serwisem – uczestnik ma jedno wspólne konto dla aplikacji i www. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu nagród. Łącznie do wygrania jest 100 tabletów.
Realizacja jest już kolejnym mobilnym wdrożeniem przygotowanym przez agencję K2 dla marki Heineken. Współpraca pomiędzy firmami trwa od grudnia 2010 roku. W jej ramach agencja K2 przygotowała trzy promocje oparte na dodawaniu kodów (dwie promocje UEFA Champions League i jedną promocję muzyczną).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024