Uruchomienie nowej strony związane jest z wprowadzeniem na rynek najnowszej generacji piekarników z linii Integra Smart. Głównym wyróżnikiem tego inteligentnego piekarnika jest siedmiocalowy, interaktywny ekran dotykowy oraz multimedialna książka kucharska z ponad 50 przepisami.
Idea przygotowanego przez agencję The Digitals serwisu odzwierciedla hasło kampanii „Inteligentny styl”. Dlatego oprócz nowoczesnego wyglądu serwis w intuicyjny sposób przeprowadza użytkownika przez możliwości produktów z linii Integra Smart. Użytkownicy mogą na przykład sami sprawdzić jak działa programator piekarnika, ponieważ został on dokładnie odwzorowany na stronie. Dzięki temu i wielu innym rozwiązaniom agencja The Digitals udowodniła, że strony produktowe wcale nie muszą być nudne i nieatrakcyjne dla użytkownika.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Serwis jest częścią kampanii wizerunkowej, której twarzą jest Agnieszka Radwańska. Nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką jest kolejnym etapem rozwoju marki Amica i budowaniu przewagi dzięki inteligentnej technologii.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024