Maksymilian to doświadczony art director i branding&digital designer. Przez ostatnie 4 lata prowadził agencję digitalową 813, a wcześniej własne studio BBMAX Graphic Design.
Realizował projekty między innymi dla: Nivea, AIG/Lincoln, Liebrecht & wooD, Fashion House Group, Laura Ashley, BBI Development, L’asticot i Flaming&Co. Maksymilian przez 3 lata pracował również jako specjalista ds. marketingu w grupie kapitałowej RUN Ltd.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Agencji KORE odpowiada za nadzór nad kreacją, za design oraz branding dla aktualnych i nowych Klientów, a także przygotowuje projekty ATL, BTL i digital.