Na ulicach największych, polskich miast, takich jak: Kraków, Warszawa, Łódź, Poznań pojawiły się kreatywne billboardy w dwóch wersjach – dwu i trójwymiarowej – w postaci owocowych, malinowych lub cytrynowych ust, połączonych słomką z ogromną butelką napoju Tymbark. Napojowe propozycje marki to połączenie doskonałego smaku i najwyższej jakości – bez dodatku konserwantów i substancji słodzących – idealny wybór dla wszystkich testerów niebanalnych, orzeźwiających smakowych połączeń.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Dom mediowy: Mindshare
Data rozpoczęcia kampanii outdoorowej: lipiec 2015 r.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024