Na stronie Banku uruchomiona została specjalna aplikacja, która na podstawie udzielonych odpowiedzi, dobierze najbardziej odpowiednią kartę.
Dodatkowo, każdy zainteresowany kartami Banku Pekao S.A. może wziąć udział w konkursie. Zadaniem uczestników jest odpowiedź na pytanie, co znalazłoby się na liście zakupów, jeśli konsument otrzymałby kartę o wartości 3 000 PLN. Do wygrania są nagrody pieniężne, które dostępne będą na wybranych przez zwycięzców kartach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aplikacja i konkurs wspierane są kampanią na popularnych stronach z quizami oraz na Facebooku.
Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiedzialna jest agencja The Digitals.
Słuchaj podcastu NowyMarketing