Osoba która je wylicytuje zyska podwójnie – wesprze akcję Jurka Owsiaka i załapie się na studia z najmodniejszego chyba kierunku. Działania marketingowe przenoszą się coraz wyraźniej do internetu. Ogromna popularność mediów społecznościowych, blogosfera i marketing mobilny wypierają tradycyjny ATL i stały się najdynamiczniej rozwijającym się biznesem.
– Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenie w dziedzinie e-biznesu gwarantuje uczestnikom studiów dostęp do najbardziej aktualnego, kompleksowego i praktycznego know-how w zakresie wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych, niezbędnego do biegłego poruszania się w e-marketingu na poziomie operacyjnym i strategicznym – mówi profesor Grzegorz Mazurek, dyrektor programu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do północy w dniu finału WOŚP, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 13 stycznia, można licytować na aukcji internetowej czesne na studia podyplomowe „Marketing Internetowy”, których dwa semestry kosztują prawie7 tyś PLN.
Agencja Lemon Sky, w związku z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, wystawiła na allegro „Niecodzienny dzień z Lemon Sky”. Pieniądze z aukcji trafią bezpośrednio do WOŚP, a zwycięzca będzie mógł poznać pracę agencji od kuchni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing