Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Niespodzianka od Kubusia pod etykietą

W najnowszej kampanii telewizyjnej Kubuś czegoś bardzo intensywnie szuka. Finalnie okazuje się, że wszędzie poszukuje on niespodzianki, która jest ukryta pod etykietami pysznych soków. To kolekcja naklejek, którą kompletują dzieci z każdą etykietką Kubusia.
O autorze
0 min czytania 2016-05-09

W nowym spocie widzimy Kubusia, który chodzi po całym lesie z lupą i wszędzie się rozgląda. Poszukiwania wieńczy moment, gdy znajduje on butelkę soku, pod której etykietą kryje się upragniona niespodzianka.

Obiekt poszukiwań Kubusia to prawdziwa gratka dla każdego dziecka – kolekcja naklejek, w której łącznie jest do zebrania aż 28 kolorowych wizerunków zwierzątek do zebrania. Naklejki dostępne są pod etykietkami wszystkich produktów Kubuś 100%, Kubuś w szklanej butelce oraz Kubuś GO!. Dodatkowe atrakcje sprawią, że zabawy jest jeszcze więcej. Wystarczy wejść na www.kubus.pl, by poznać wesołe wierszyki o wszystkich zwierzątkach odnalezionych na naklejkach. Ze strony można również pobrać i wydrukować swój własny album wraz z zestawem łamigłówek.

Start kampanii: 2 maja 2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj