Najnowszy spot reklamowy, jest kontynuacją platformy kreatywnej, autorstwa Change – „Ten smak nie jest kwestią przypadku” – którą Pudliszki konsekwentnie wykorzystują w komunikacji od 2013 roku. W reklamie bohaterem główny są gołąbki Pudliszki.
Kampania ma charakter ogólnopolski i będzie prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reżyserem spotu reklamowego jest Toby Dye, a za jego produkcję i postprodukcję odpowiada Hogarth Worldwide Limited.