Digitl Kingdom, od końca 2014 roku do początku 2016 roku, obsługiwało „Czwórkę“ tworząc między innymi „Żywy Gig“. Był to największy i najbardziej zasięgowy projekt marketingu muzycznego w Polsce.
„Żywy Gig“ to 12 młodych polskich artystów (m.in. Podsiadło, Czarnecka, Nykiel, Quebonafide), 5 utworów napisanych specjalnie dla „Czwórki“, 5 teledysków zrealizowanych w studiu tej stacji. Efekt? Ponad 4 miliony wyświetleń na YouTube bez budżetu mediowego, repozycjonowanie „Czwórki“ poprzez angażującą platformę komunikacji, która na stałe związała młodszych słuchaczy z tą stacją.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z okazji smutnego końca „Czwórki“, chcielibyśmy przypomnieć dobre czasy i podsumowować prawdopodobnie najlepszą kampanię content marketingową w historii radia krótkim video casem:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024