07.11.2023
Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI” to przykład na to, że wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca
07.11.2023
Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI” to przykład na to, że wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca
14.12.2020
Powstał Kodeks Etyki dla branży odzieżowej
12.10.2020
H&M będzie przerabiało stare ubrania w nowe – i to na oczach klientów
23.01.2014
Moda lubi Facebooka. Facebook lubi modę
23.11.2012
Raport “Social Media Fashion”, czyli jak wpływa Facebook na sprzedaż odzieży
15.11.2012
Socializer śledzi trendy razem z Gattą i blogerkami – case study
29.10.2012
Nadia Bońkowska (Atlantic S.A.): jak najskuteczniej za jak najmniej
05.09.2012
QR Kody w promocji TOP SECRET od Posterscope Poland
29.08.2012
Nowy serwis CROPP od Engine w amsterdamskich klimatach
28.08.2012
Jesienna odsłona serwisu marki Solar od E_misji Interactive 360
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców