23.11.2023
Marketing niepodległościowy, czyli jak marketingowo mówić o niepodległości Polski? Case study
23.11.2023
Marketing niepodległościowy, czyli jak marketingowo mówić o niepodległości Polski? Case study
07.11.2023
Bank BNP Paribas otworzył swoją pierwszą placówkę w pełni skierowaną dla dzieci. W warszawskim miniciti mogą one rozwijać swoje umiejętności finansowe
23.09.2023
Apetyt rośnie w miarę nauki, czyli Gang Mocniaków idzie do szkoły
14.03.2023
Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych
07.03.2023
Sztuka nawiązania kontaktu z naukowcami kluczem do sukcesu w dzieleniu się treściami naukowymi w mediach (własnych i zewnętrznych)
26.01.2023
Ericsson i Orange Polska prowadzą szkolenia w Metaverse
24.01.2023
Żabka nawiązała współpracę naukową z UAM oraz VIII LO w Poznaniu
18.01.2023
Poznaj SchoolUP. Pierwszą w Polsce szkołę marketingu online z zajęciami 1:1
14.12.2022
Myśl po polsku – nowy kanał i podcasty o tematyce popularnonaukowej dla młodzieży
30.11.2022
Duolingo otwiera Muzeum Wonky English, aby pokazać kolekcję zabawnych, błędnych tłumaczeń
dzisiaj
Powrót legendy. Nokia 3210 w nowym wydaniu
dzisiaj
Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo?
dzisiaj
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
dzisiaj
Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
dzisiaj
Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts