Dzień Ojca – galeria najciekawszych postów marek na Facebooku

Dzień Ojca – galeria najciekawszych postów marek na Facebooku
W niedzielę (23 czerwca) obchodziliśmy w Polsce Dzień Ojca. Tego typu święto to zawsze świetna okazja dla marek, by przygotować specjalny content na swoją stronę na Facebooku. Jak z tej szansy skorzystały największe polskojęzyczne fanpage'e?
O autorze
1 min czytania 2013-06-24

Od jakiegoś czasu pamiętam o wszystkich ważnych rocznicach, świętach i dniach specjalnych. Pamiętam, bo przypominają mi o nich marki na Facebooku. Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. (…) Nie ma (…) nic złego w postach związanych ze świętami lub okazjami takimi jak Walentynki. To kolejny sprawdzian tego, jak marka się komunikuje. W sposób zdecydowany i spójny z resztą mediów? Czy może woli zapostować kota z serduszkami? To świadczy tylko o obranej strategii lub jej braku – komentował Jakub Prószyński, zdradzając 5 zasad dobrego okazjonalnego contentu na Facebooku.

W tym roku Dzień Ojca przypadł w niedziele. Może właśnie to spowodowało, że sporo marek w ogóle nie przygotowało wpisów z tej okazji (m.in. Durex, którego poniższa, klasyczna już kreacja, pojawiła się na wielu branżowych fanpage’ach).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udało nam się jednak przygotować dla Was zestawienie najciekawszych wpisów zamieszczonych na największych polskojęzycznych fanpage’ach.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zobacz również:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się