Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bluerank tworzy dział social media

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

Julia Kałużyńska posiada ponad 6-letnie doświadczenie w branży social media. Do sierpnia b.r. pracowała w Telma Communications Agency jako social media content manager. Wcześniej przez 3 lata zarządzała działem ePR w ATOM Media Interaktywne (obecnie ATOM Agency). Odpowiadała za działania w mediach społecznościowych dla takich marek jak np. Galbani Polska, Primavera czy Kotányi Polonia, a także nadzorowała projekty social media realizowane m.in. dla Poczty Polskiej, Aflofarmu czy Takeda Polska.

Powierzenie Julii Kałużyńskiej stanowiska head of social media jest podyktowane dynamicznym rozwojem firmy i jej usług. Wśród oferty Bluerank znajdują się m.in. content marketing, social ads i strategia. Działania z zakresu social media są naturalnym dopełnieniem oferty agencji. Jest to zgodne z trendami panującymi na rynku – liczba aktywnych użytkowników social mediów w Polsce stale rośnie. W 2015 roku było to 13 mln, w 2016 roku jest już 14 mln (dane z raportu „Digital in 2016” We are social).

Oferując usługę social media na profesjonalnym poziomie, którą dodatkowo możemy wesprzeć np. kampanią display czy zapleczem analitycznym, wychodzimy do marketerów z kompleksowym produktem. Również nasza usługa content marketingowa jest teraz wzbogacona o świetny kanał dystrybucji treści, jakim są media społecznościowe – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj