W tym czasie otworzył polski oddział i doprowadził do nawiązania współpracy m.in. z jednymi z największych sieci retail w Europie oraz instytucjami finansowymi, które swoje strategie marketingowe uzupełniły o masową komunikację SMS. Ponadto odpowiadał za współpracę z polskimi operatorami telekomunikacyjnymi i wspólnie z nimi rozwijał nowe produkty w obszarze komunikacji mobilnej.
Marcin Papiński pracował w Infobip od 2012 roku. Współtworzył i realizował strategię rozwoju polskiego oddziału firmy, budował jej wizerunek w środowisku biznesowym oraz odpowiadał za kontakty z mediami. Ponadto mocno zaangażowany był we współpracę z TEDex Warsaw, doroczną konferencję, podczas której kreatywni aktywiści, animatorzy, influencerzy, inżynierowie, artyści i inni ciekawi ludzie dzielą się swoimi pomysłami w myśl hasła Ideas Worth Spreading.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wcześniej Marcin Papiński pracował na różnych stanowiskach menedżerskich w takich firmach jak m.in. Microsoft oraz Hewlett Packard.