Jest odpowiedzialna za kształtowanie polityki komunikacyjnej Związku i informowanie o jego najważniejszych inicjatywach, monitorowanie i analizę danych rynkowych, relacje z mediami oraz komunikację wewnętrzną.
Dorota Zawadzka do IAB przeszła z Konfederacji Lewiatan, gdzie odpowiadała za komunikację marketingową oraz fundraising Europejskiego Forum Nowych Idei. Wcześniej pracowała m.in. w CANAL+ Cyfrowy, Kancelarii Gessel i UPC, gdzie jako dyrektor ds. Public Relations była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, działania wizerunkowe, sponsoring, programy społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracowała także w dziale prasowym CANAL+ oraz Film+, zajmując się promocją produkcji filmowych stacji. Na swoim koncie ma także współpracę z Wydziałem Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie jako wykładowca studiów podyplomowych Public Relations.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jest absolwentką romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz paryskiego uniwersytetu Paris VII Jussieu. Ukończyła także studia podyplomowe w Institut Francais de Presse na uniwersytecie Paris II Assas oraz INALCO.