Szwedzka akcja społeczna potwierdziła, że ludzie nie czytają napisów na tabliczkach bezdomnych

Szwedzka akcja społeczna potwierdziła, że ludzie nie czytają napisów na tabliczkach bezdomnych

Współczesna interpretacja ”God Disguised” ilustruje, jak bardzo narażone na ignorancję są pewne grupy społeczne. Aby podkreślić ten problem, sztokholmska opera Folkoperan postanowiła rozdać przechodniom ponad 100 darmowych biletów na spektakl. W ciągu 12 godzin, rozdano 2 bilety...

Folkoperan jej znana wszystkim fanom opery i teatru. To bunt przeciwko tradycyjnej operze, jej ideą było przełamanie konwencjonalności, dlatego twórcy zadedykowali nowy teatr wszystkim ludziom, niezależnie od pochodzenia, wieku czy doświadczenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego aktorzy biorący udział w akcji przebrani zostali za bezdomnych. Grający w spektaklu, na papierowych tabliczkach poinformowali o tym, skąd są i zaoferowali bezpłatne bilety na najgorętszą premierę roku w Folkoperan, w zamian za chwilę rozmowy.

Stanęli w miejscach, gdzie można spotkać najwięcej ludzi: przy metrze, obok sklepu, na kilku ruchliwych ulicach Sztokholmu. Zobaczcie film z akcji:

A Ty, zatrzymałbyś się na krótką chwilę?

PS

Innym ciekawym przykładem promowania nowej sztuki teatralnej, była akcja “Taxi Drama”, w której trzej aktorzy teatru zostali na jeden dzień kierowcami taksówki. Zobaczcie:

PS2

Przykłady innych akcji promocyjnych, w których udział brały przebrane gwiazdy, możecie zobaczyć → tutaj

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij