Szwedzka akcja społeczna potwierdziła, że ludzie nie czytają napisów na tabliczkach bezdomnych

Szwedzka akcja społeczna potwierdziła, że ludzie nie czytają napisów na tabliczkach bezdomnych
Współczesna interpretacja ”God Disguised” ilustruje, jak bardzo narażone na ignorancję są pewne grupy społeczne. Aby podkreślić ten problem, sztokholmska opera Folkoperan postanowiła rozdać przechodniom ponad 100 darmowych biletów na spektakl. W ciągu 12 godzin, rozdano 2 bilety...
O autorze
1 min czytania 2017-05-05

Folkoperan jej znana wszystkim fanom opery i teatru. To bunt przeciwko tradycyjnej operze, jej ideą było przełamanie konwencjonalności, dlatego twórcy zadedykowali nowy teatr wszystkim ludziom, niezależnie od pochodzenia, wieku czy doświadczenia.

Dlatego aktorzy biorący udział w akcji przebrani zostali za bezdomnych. Grający w spektaklu, na papierowych tabliczkach poinformowali o tym, skąd są i zaoferowali bezpłatne bilety na najgorętszą premierę roku w Folkoperan, w zamian za chwilę rozmowy.

Stanęli w miejscach, gdzie można spotkać najwięcej ludzi: przy metrze, obok sklepu, na kilku ruchliwych ulicach Sztokholmu. Zobaczcie film z akcji:

A Ty, zatrzymałbyś się na krótką chwilę?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Innym ciekawym przykładem promowania nowej sztuki teatralnej, była akcja “Taxi Drama”, w której trzej aktorzy teatru zostali na jeden dzień kierowcami taksówki. Zobaczcie:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przykłady innych akcji promocyjnych, w których udział brały przebrane gwiazdy, możecie zobaczyć → tutaj