Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

SABRE Awards EMEA 2017 dla FleishmanHillard Polska

Warszawskie biuro FleishmanHillard, zdobyło prestiżową nagrodę SABRE Awards EMEA 2017 za najlepszą kampanię komunikacyjną zrealizowaną w regionie Baltic (obejmującym Polskę oraz Litwę, Łotwę i Estonię).
O autorze
1 min czytania 2017-05-26

Nagrodzona została Koalicja Bezpieczni w Pracy – projekt CSR w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Celem działań Koalicji Bezpieczni w Pracy jest popularyzacja zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy. W ramach projektu utworzona została platforma wymiany wiedzy, na której każdy specjalista, a także pasjonat tematyki związanej z BHP, ma bezpłatny dostęp do artykułów eksperckich, nowinek z branży czy analiz i interpretacji przepisów prawnych. Głównymi działaniami Koalicji jest ogólnopolskie, cykliczne badanie opinii „Bezpieczeństwo Pracy w Polsce” oraz Mistrzostwa Kadry BHP – największy w Polsce konkurs dla wszystkich zainteresowanych BHP. 

Koalicja Bezpieczni w Pracy została zawiązana z inicjatywy czterech firm: CWS-boco, PW Krystian, LafargeHolcim oraz TenCate Protective Fabrics. W 2015 roku do grona Koalicjantów dołączyła firma SEKA S.A., w roku 2017 Inter Cars. 

SABRE Awards to najbardziej prestiżowa nagroda w branży PR. Co roku nagradzane są najlepsze projekty z całego świata. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegorocznych laureatów wyłoniono z ponad 2 400 zgłoszeń.

Więcej informacji o projekcie Koalicja Bezpieczni w Pracy znajduje się na stronie: bezpieczniwpracy.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej o SABRE Awards: www.holmesreport.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-emea

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się