Nowe opakowania Semilac dopasowane są do odświeżonego systemu identyfikacji wizualnej marki, która posiada certyfikat ISO 22716:2007 (dotyczący Dobrej Praktyki Produkcji). Butelki i etykiety zyskały bardziej prestiżowy wygląd, czytelny znak firmowy oraz charakter odpowiedni dla produktów kategorii premium.
– Stopniowo wprowadzamy nowe opakowania wszystkich naszych produktów, natomiast przez pewien czas w sprzedaży dostępne będą lakiery Semilac w dwóch różnych butelkach – mówi Joanna Mączka, Dyrektor Marketingu marki Semilac. – Obie skrywają w sobie produkty najwyższej jakości, których formuła od lat nie uległa zmianie – dodaje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Semilac posiada w swojej ofercie m.in.: lakiery hybrydowe oraz klasyczne, profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji dłoni, a także wysokiej jakości urządzenia do stylizacji paznokci. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie internetowym firmy, natomiast w Polsce już przeszło 2 tysiące salonów kosmetycznych zaopatruje się w produkty Semilac.