Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe butelki Semilac – ta sama, wysoka jakość

Polska marka Semilac, jeden z wiodących graczy w branży kosmetycznej, na początku roku zaprezentowała nowy logotyp. Kolejnym etapem zmiany identyfikacji wizualnej jest wprowadzenie na rynek eleganckich butelek i opakowań produktów z nowym logo.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

Nowe opakowania Semilac dopasowane są do odświeżonego systemu identyfikacji wizualnej marki, która posiada certyfikat ISO 22716:2007 (dotyczący Dobrej Praktyki Produkcji). Butelki i etykiety zyskały bardziej prestiżowy wygląd, czytelny znak firmowy oraz charakter odpowiedni dla produktów kategorii premium.

– Stopniowo wprowadzamy nowe opakowania wszystkich naszych produktów, natomiast przez pewien czas w sprzedaży dostępne będą lakiery Semilac w dwóch różnych butelkach – mówi Joanna Mączka, Dyrektor Marketingu marki Semilac. – Obie skrywają w sobie produkty najwyższej jakości, których formuła od lat nie uległa zmianie – dodaje.

Marka Semilac posiada w swojej ofercie m.in.: lakiery hybrydowe oraz klasyczne, profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji dłoni, a także wysokiej jakości urządzenia do stylizacji paznokci. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie internetowym firmy, natomiast w Polsce już przeszło 2 tysiące salonów kosmetycznych zaopatruje się w produkty Semilac.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj