Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paweł Obidziński z Coca-Cola do Saatchi & Saatchi IS

Od października br. do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołącza Paweł Obidziński jako Head of Operations. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie zespołami produkcyjnymi i optymalizację procesów wewnętrznych, struktury oraz szeroko pojętym business inteligence.
O autorze
0 min czytania 2017-09-19

Raportował będzie bezpośrednio do Krzysztofa Andrzejczaka (CEO Saatchi IS).

Paweł Obidziński posiada ponad 10 letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu w Polsce i na rynkach zagranicznych, które zdobywał między innymi w Coca-Cola Company, gdzie od 2016 roku pełnił rolę Service Managera. W ramach usługi „Delivery”, którą zarządzał, koordynował działanie zespołu, oraz procesy i procedury związane z uruchamianiem digitalowych projektów Coca-Coli w Europie.

Kompetencje budował także w agencji Hypermedia Isobar. Jako lider zespołu P&G APAC, dostarczał dla P&G rozwiązania digital w regionie azjatyckim, oraz wspierał stworzenie i transfer kompetencji do Hubu produkcyjnego w Manili. Jako Business Operations Manager optymalizował procesy wewnętrzne oraz tworzył i wdrażał narzędzia wsparcia biznesu w agencji.

Paweł Obidziński zastąpi Marka Polaka, który zakończył pracę w Agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj