W ramach konkursu uczestnicy zmierzą się z briefem dla firmy mytaxi, twórcy najpopularniejszej na świecie aplikacji taxi, i wraz ze specjalistami z agencji Performante stworzą kampanię digitalową.
Do wygrania jest płatny staż lub 10 000 zł oraz pierwsza, poważna kampania marketingowa do portfolio!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W konkursie mogą wziąć udział osoby poniżej 26 roku życia, które posiadają już dyplom albo jeszcze studiują.
Do konkursu zgłosić się można poprzez stronę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing