Co w Święta dzieje się między słowami i… stołami? Nowa kampania IKEA

Co w Święta dzieje się między słowami i… stołami? Nowa kampania IKEA

Na początku listopada ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA. Zachęca ona Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich – proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. A wszystko to ponownie głosem Fisza.

Siedzenie, jedzenie, rozmowy o pogodzie, pytania o dokładkę, chodzenie od stołu do stołu, te same żarty, anegdoty… słowem: błahostki. To także (jeśli nie przede wszystkim) z nich składają się Święta oraz nasze rodzinne spotkania. I bardzo dobrze - w tych niepozornych gestach, słowach kryje się mnóstwo ciepła i emocji!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czyja Mama czy Babcia nie pyta po kilka razy o dokładkę? Każda. Ale kiedy ostatni raz pomyśleliśmy o tym, co tak naprawdę kryje się za tym pytaniem – troska, miłość, chęć sprawienia radości… Albo jak czują się rodzice, gdy ich dorosłe dziecko po raz pierwszy urządza wigilię u siebie, nalewa przygotowany przez siebie barszcz? Banały niosą w sobie wielkie emocje – mówi Michał Pronobis-Proński, Communication Leader w IKEA.

A gdy uświadomimy sobie, ile emocji niosą w sobie te proste zwroty – dodaje Karolina Szabłowska, External Marketing Communication Manager IKEA – tym większe będzie wzajemne zrozumienie i więcej miejsca na miłość przy świątecznym stole. A nasze domy będą w te święta pełne życia.

Kampania za cel przyjmuje również wyróżnialność w bloku reklamowym i zamiast lektora wprowadza rolę narratora. W spocie świątecznym głosem zachęcającym do zmiany patrzenia i słuchania jest Fisz, z którym IKEA współpracuje od sierpnia br.

Kampania wizerunkowa ruszyła 8. listopada i połączona jest z komunikacją produktową oraz specjalnymi ofertami promocyjnymi m.in. na kuchnie. Działania obejmą kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki. To nie wszystko, co IKEA przygotowała na te święta. Wkrótce kolejne odsłony kampanii.

Za kreację kampanii, w tym także spotów reklamowych oraz komunikację w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS oraz Hash.fm (za działania z influencerami) i Garden of Words i Blue Ivy (za działania PR-owe i eventowe). Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy MEC oraz Performance Media.

IKEA. Niech Żyje Dom! #niechzyjedom

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij