Kampania wspiera specjalną promocję dla wszystkich nowych klientów, którzy zdecydują się na wzięcie kredytu w Santander Consumer Bank do 31.12.2017 r. Oprócz atrakcyjnego oprocentowania wynoszącego 3,99 proc. (RRSO 11,61 proc.), przy zawarciu umowy w oddziale, bank umożliwia spłatę pierwszej raty po 3 miesiącach od podpisania umowy. Między innymi dzięki tym parametrom Mistrzowski Kredyt Gotówkowy zajął pierwsze miejsce w najnowszym, listopadowym rankingu TotalMoney.
W ramach kampanii reklamowej produktu wyprodukowane zostały 30 i 15 sekundowe spoty, które są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje też reklamy w drukowanych magazynach telewizyjnych oraz kampanię programmatic. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024