Kilka dni temu marka Sally Hansen powiedziała „stop” silnie męskim przekazom i stworzyła alternatywny świat, nazwany Shetopia, w którym to kobiety są liderami, decydują o sobie, spotykają się z młodszymi mężczyznami, czy płacą w restauracjach. W spocie możemy zobaczyć przykłady stereotypów, z którymi muszą radzić sobie kobiety.
Spot został wyreżyserowany i zrealizowany przez żeński zespół. We wprowadzaniu kampanii na polski rynek uczestniczyła agencja They.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania zwraca uwagę i dodaje siłę kobietom, przypominają postać Sally Hansen, założycielki marki kosmetyków, która walczyła z mężami, rodziną i normami społecznymi, by osiągać sukcesy w biznesie!
PS
Rok temu Badger&Winters stworzyło spot w ramach akcji społecznej „We are #WomenNotObjects”, która zwracała uwagę na problem, jakim jest uprzedmiotowianie i seksualizacja kobiet w przekazach reklamowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing