Ten eksperyment uchwycił prawdziwe piękno i zachęcał do bycia sobą! Samsung sprawdza, jak ludzie zachowują się pod wpływem komplementów

Ten eksperyment uchwycił prawdziwe piękno i zachęcał do bycia sobą! Samsung sprawdza, jak ludzie zachowują się pod wpływem komplementów

Jak ty byś zareagował, gdyby ktoś zupełnie obcy podszedł do Ciebie i powiedział, że jesteś piękna? Samsung wraz ze studentką Shea Glover z Chicago przeprowadziło eksperyment socjalny, aby dowiedzieć się, jak różni ludzie zachowują się po takim wyznaniu.

Do swojego badania wybrali kilka osób, które następnie nagrywali i przekazywali im wiadomość, że robią zdjęcia tym, którzy są piękni. Ta współpraca ma na celu docieranie do młodych ludzi, którzy pragną autentyczności, demonstrując jednocześnie jakość aparatu Samsung Galaxy A8.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

A ty, jakbyś zareagował?

PS

W 2013 roku marka Dove stworzyła kampanię, która pokazać miała kobiece piękno. Na potrzeby kampanii wynajęto wyszkolonego rysownika FBI, który podczas eksperymentu stworzył portrety kobiet według ich własnego opisu. W drugim etapie rysownik naszkicował portret tej samej kobiety, zgodnie z opisem przedstawionym przez zupełnie inną osobę. Jakie były efekty prac? Czy potrafimy przyznać się do naszego piękna?

PS2

A jak reagujemy na krzywdzące nas opinie? Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrażać przechodniów na ulicy? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij