Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znamy najnowsze marketingowe szlagiery szkół wyższych

Jak najlepiej oddać magię miejsca, jak przedstawicić opiekuńczego ducha uczelni? W konkursie Genius Universitatis – na najlepsze kampanie rekrutacyjne szkół wyższych - wygrywają te z nich, które w kreatywny sposób wykorzystują magię miejsca do promowania swojej uczelni.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

Fundacja Edukacyjna Perspektywy od 2011 roku ogłasza wyniki konkursu. W najnowszej, siódmej edycji, Kapituła w składzie: Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska oceniła 46 uczelni, które zgłosiły łącznie 126 prac. Oceniane one były w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny.

Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, podkreśla wyjątkowość przekazu promocyjnego kierowanego przez uczelnie do kandydatów na studia. – W latach niżu demograficznego i wielkiej konkurencji na rynku szkolnictwa wyższego, pozyskanie jak najlepszych kandydatów na studia jest szczególnym wyzwaniem. Z roku na rok obserwujemy podnoszenie się poziomu marketingowej rywalizacji między szkołami wyższymi. Konkurs Genius Universitatis pomaga nam obserwować, monitorować i inspirować marketingowe instrumentarium w szkolnictwie wyższym. Nowoczesne podejście do treści, formy i kanału przekazu decydują ostatecznie o rekrutacyjnym sukcesie uczelni.

Na jakie wartości tegorocznej edycji zwracali uwagę jurorzy? Wysoko punktowano autentyzm przekazu, czego przykładem jest pierwsza pozycja reklamy prasowej Akademii Górniczo-Hutniczej, ceniono odwoływanie się do naukowego potencjału uczelni i naukowych autorytetów, a także – vide Politechnika Łódzka i Uniwersytet Jagielloński – nowoczesną próbę budowania relacji mistrz-uczeń. Zauważono kampanie czerpiące zarówno z języka, jak i instrumentów współczesnego content marketingu.

Parterami Konkursu Genius Universitatis 2018 są IAB Polska, DIMAQ, FRESHMAIL, GOLDEN MARKETING CONFERENCE oraz SZKOŁA MISTRZÓW REKLAMY.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronat medialny nad Konkursem objęły: MARKETING PRZY KAWIE, SPRAWNY MARKETING i NOWY MARKETING.

ZWYCIĘZCY KONKURSU GENIUS UNIVERSITATIS 2018

Słuchaj podcastu NowyMarketing

REKLAMA PRASOWA

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

1. Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
2. Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
3. Uniwersytet Gdański

GADŻET PROMOCYJNY

1. Uniwersytet Śląski w Katowicach
2. Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
3. Politechnika Wrocławska

EVENT WSPIERAJĄCY REKRUTACJĘ

1. Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
2. Uniwersytet Łódzki
3. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

KAMPANIA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

1. Politechnika Warszawska
2. Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
3. Grupa Uczelni Vistula

VIDEO

1. Politechnika Białostocka
2. Collegium Da Vinci w Poznaniu
3. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie

SERWIS REKRUTACYJNY

1. Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
2. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
3. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

CONTENT MARKETING

1. Uniwersytet SWPS
2. Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
3. Politechnika Łódzka