Wyobraź sobie skąpane w słońcu plaże Krabi, jak można się domyślić, weekendami są oblegane nie tylko przez turystów. Pod parasolami jest znacznie więcej bałaganu, a przy plażowych barach więcej ludzi. Dlatego na plakatach kampanii, przypominających kartki z kalendarza, agencja BBDO Bangkok wykorzystuje sceny ze zwykłego życia – podkreślając, że dni powszednie są mniej intensywne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jeśli nigdy nie poświęcasz uwagi filmom na temat bezpieczeństwa na lotnisku, reklama singapurskich linii lotniczych ma szansę to zmienić. Zobaczcie najpiękniejszy spot, poruszający kwestię bezpieczeństwa w przestrzeni powietrznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Air France uruchomiło nową linię lotniczą, stworzoną specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki, darmowe napoje i pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunęło z nową linią lotniczą?