MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu

MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu
KFC w swojej reklamie w jawny sposób nawiązuje do zachowania zawodnika reprezentacji Brazylii, Neymara, który znany jest ze swojej aktorskiej gry i tego, że lubi wyolbrzymiać sytuacje na boisku.
O autorze
1 min czytania 2018-07-04

Podczas Mistrzostw Świata w Rosji w meczu z Serbią 27 czerwca po sfaulowaniu przez rywala przy linii bocznej Neymar zaczął turlać się z zaskakującą prędkością, czym rozbawił kibiców na całym świecie i stał się tematem licznych memów.

Do boiskowych tricków piłkarza nawiązało KFC z Republiki Południowej Afryki (wideo zostało opublikowane na kanale KFC South Africa 15 czerwca).

PS INEM

[aktualizacja 8.07] 75,8% połączeń z numerem 112 nie oznacza sytuacji awaryjnych – portugalskie służby medyczne nawiązują do tricków Neymara.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2 Ikea

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej nie mogą obyć się bez komentarza Ikei. Marka wie, że oglądanie meczu może podzielić domowników, dlatego przygotowała specjalne zestawy kanap:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 Carlsberg: Caviar

Co wspólnego mają Dania – ojczyzna Carlsberga i Rosja? Zamiłowanie do kawioru, rzecz jasna. Marka wspiera narodową drużynę Danii od 40 lat. W tym roku koncern postanowił zrobić coś kreatywnego i zamiast stawiać na konwencjonalne akcje marketingowe zagrzewające piłkarzy do walki, we współpracy z mistrzem kuchni molekularnej, stworzył kawior z… piwa.

PS4 Caltex: CahillTex is here

Do MŚ 2018 nawiązała także australijska firma naftowa Caltex, angażując weterana futbolu, Tima Cahilla i zmieniając nazwę na CahillTex:

PS5 National Centre for Domestic Violence: If England got beaten, so will she

Wraz z występami narodowej drużyny piłkarskiej wzrasta liczba przypadków przemocy domowej. Angielskie National Centre for Domestic Violence ruszyło z mocną kampanią społeczną informującą o problemie: