Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Atak na K2” – słuchowisko z wyprawy Andrzeja Bargiela w czołówce produkcji Storytel

„Atak na K2”, czyli eksperymentalny projekt audiobooka z przełomowej wyprawy K2 Ski Challenge, przez 3 tygodnie utrzymywał się w czołówce najpopularniejszych produkcji Storytel. Oficjalna premiera finałowego odcinka serii już 3 sierpnia.
O autorze
1 min czytania 2018-08-03

183 minuty zamknięte w 5 odcinkach, to pierwsza taka relacja audio z niezwykłej wyprawy Andrzeja Bargiela. Przygotowania do tego przedsięwzięcia rozpoczęły się na początku roku.

Projekt był całkowicie eksperymentalny, nie było ustawionego procesu, w okresie 1,5 miesiąca byliśmy cały czas w gotowości i czekaliśmy, aż ekipa złapie zasięg i będzie w stanie zrzucić materiał. Kiedy otrzymywaliśmy kolejny materiał, Asia Chudy, z ekipy K2 Ski Challenge, i nasza redakcja wspólnie redagowali całość tak, by zachować logiczny ciąg wydarzeń. Ustalaliśmy co będzie czytane przez lektora, co będzie powiedziane słowami Andrzeja lub ekipy. W tym czasie studio, prowadzone w Storytel przez Maćka Sokołowskiego, słuchało dźwięków i robiło bazę do przygotowania sound design. Następnie materiał był nagrywany i montowany, czasem także w nocny, tak by zachować jego bieżący charakter. – mówi Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska.

Kampania promocyjna projektu „Atak na K2″ prowadzona w social mediach to przeszło 1000 wzmianek (Facebook, Twitter, Instagram) i zasięg na poziomie 2 000 0000. Stronę internetową ATAK2 w ostatnim miesiącu odwiedziło ponad 50 000 użytkowników.

W promocję projektu zaangażowali się partnerzy Storytel m.in. Martyna Wojciechowska, Magda Mołek i Cezary Pazura. National Geographic, Traveler, Focus.pl, GoryOnline.com i wspinanie.pl objęły projekt patronatem medialnym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą projektu jest Storytel. Za kreację i koncept strony www.atak2.storytel.pl odpowiada boutique kreatywny The Hares, produkcją zajęła się agencja OS3, a media relations agencja Social Tigers. SalesTube odpowiadała za działania performance.

Na dzień dzisiejszy wszystkie odcinki przesłuchało już kila tysięcy użytkowników aplikacji. Dzięki temu „Atak na K2” przez 3 tygodnie utrzymywał się w czołówce najpopularniejszych produkcji Storytel, zaraz po „A ja żem jej powiedziała” Kasi Nosowskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Premiera ostatniego odcinka „Atak na K2” odbędzie się podczas oficjalnej konferencji prasowej Andrzeja Bergiela, od razu po powrocie, w piątek, 3 sierpnia o godz. 16:00. Tutaj też Storytel działa eksperymentalnie, bo słuchowisko będzie prezentowanie w formie mixu DJ’skiego, a za jego wykonanie odpowiedzialny będzie Dionizy „DIO” Konieczny, jeden z popularnych Warszawskich DJ’ów. Wszystkie odcinki są dostępne dla użytkowników aplikacji Storytel.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się