Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lenny i Zoe Kravitz promują markę TUMI

Marka podróży i stylu życia TUMI zaprezentowała najnowszą globalną kampanię, która obrazuje znaczenie osobistych podróży z występem legendy muzyki, projektanta i aktora Lenny'ego Kravitza i jego córki – aktorki i artystki – Zoë Kravitz.
O autorze
2 min czytania 2019-01-28

Zdjęcia do kampanii, którą wyreżyserował Eliot Rausch powstały na Bahamach, zakątku świata, który miał ogromny wpływ na rodzinę Kravitz. Uznając przekazywanie tradycji, opowieści i wartości rodzinnych z pokolenia na pokolenie, TUMI dołącza do rodziny Kravitz w pierwszym wspólnym projekcie filmowym, który obejmuje kameralną podróż do źródła. Film podkreśla zacieśnianie więzi między pojedynczymi osobami oraz ważną, towarzyszącą rolę odgrywaną w tym procesie przez TUMI. Produkcja także podkreśla, że nie chodzi tak bardzo o miejsce docelowe, ale bardziej liczą się niezapomniane momenty powstające w podróży.

– Dla mnie w tej kampanii chodzi o nawiązanie połączenia z samą sobą, z korzeniami i z innymi – skomentowała Zoë Kravitz. – Bardzo dobrze pracowało mi się z TUMI, a pomysł opowieści na temat podróży, rodziny i powrotu do korzeni bardzo mi się podobał. Podróż na drugi kraniec wyspy pierwszy raz w życiu, żeby zobaczyć, skąd wywodzi się moja rodzina i oddać cześć starszym i przodkom w towarzystwie taty była ogromnym przeżyciem – dodała aktorka.

– Jestem klientem i fanem marki TUMI odkąd zacząłem jeździć w trasy – skomentował Lenny Kravitz. – Kiedy się dużo podróżuje i praktycznie żyje w walizce, bagaż staje się drugim domem, a nawet przedłużeniem człowieka. To to coś, co jest zawsze obok: w samolocie, w autokarze, w pokoju hotelowym, za sceną i na planie. Dlatego też bagaż musi być niezawodny, wytrzymały i mieć charakter. Dla mnie TUMI w pełni uosabia te wartości. Praca nad kampanią była dużym źródłem satysfakcji. Nie tylko miałem szansę reprezentować bardzo dobry produkt, ale także byłem zaangażowany we współpracę w wielu aspektach kreatywnych kampanii – dodał muzyk.

W 1983 r. firma TUMI wprowadziła własny materiał Ballistic Nylon, który zrewolucjonizował rynek podróży. Dziś, 35 lat później, marka wprowadza zmiany do kultowej kolekcji przez model Alpha 3, który zaprezentowany został w nowej kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wprowadzenie na rynek modelu A3 wiązało się z pójściem o krok do przodu w każdej sferze naszej działalności – skomentował Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. – Zawsze motywuje nas pamięć o tym, że nasze produkty umożliwiają wiele podróży. Z radością przyjęliśmy wiadomość o tym, że Lenny i Zoë Kravitz chcieli podzielić się z nami swoją podróżą idealną – dodał dyrektor.

Kampania zostanie wdrożona na całym świecie na kanałach społecznościowych marki, w tym w serwisach Facebook i Instagram, a także OOH i w kanałach cyfrowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


fot. TUMI

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się