Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Odkryj w sobie polarnika wraz z World MasterCard®

Trochę geografii i biologii zarazem – gdzie żyje największa na świecie kolonia pingwinów? MasterCard w ramach nowej loterii promującej karty World MasterCard zachęca do wyprawy na Antarktydę i poczucia się, jak odkrywca lodowej krainy pingwinów.
O autorze
1 min czytania 2013-09-03

Zgodnie z linią komunikacyjną MasterCard kluczowy przekaz kampanii brzmi: Poczuć się odkrywcą lodowej krainy pingwinów: Bezcenne™.

Działania rozpoczęły się 1 sierpnia i potrwają do 30 września. Kampania obejmuje swym zasięgiem media drukowane, w tym magazyny opiniotwórcze, lifestyle, shoppingowe, podróżnicze wraz z wydaniami na tablety, Internet (głównie portale, działania SEM, mobile, social media), reklamę in-store (ekrany w centrach handlowych), OOH (niestandardowe wyklejenie rotundy Złotych Tarasów oraz ekrany LED w Warszawie z wykorzystaniem video spotów) oraz frontlighty 6×3 w największych miastach Polski. Format video spaja komunikacje w różnych mediach: w wydaniach magazynów na tabletach, w formatach internetowych oraz na nośnikach OOH.

– To już kolejna kampania realizowana przez nas dla World MasterCard®. Jak zawsze szukaliśmy rozwiązań szytych na miarę, niestandardowych, pozwalających jednocześnie na idealne dotarcie do grupy docelowej. Projekt który budzi marzenia, wyzwala poczucie wolności i zachęca do przeżycia przygody życia – musiał otrzymać odpowiednią oprawę, dlatego komunikacja daleko wykracza poza ramy mediów adresowanych do osób zainteresowanych podróżami – wyjaśnia Agnieszka Dzięcioł, Media Manager Universal McCann.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Media dla kampanii zaplanował i zakupił Universal McCann.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się