Działania Adwebu są elementem szerokiej kampanii, wpierającej launch nowej serii kosmetyków męskich Bond Expert. Agencja interaktywna jest odpowiedzialna za witrynę, eksponującą dwie linie produktowe – Classic i Sensitive. Poza informacjami na temat kosmetyków, użytkownicy strony znajdą na niej porady dotyczące pielęgnacji męskiej cery i materiały multimedialne, wykorzystane w kampanii.
Stronę ilustrują zdjęcia sesyjne Mariusza Czerkawskiego. Znany hokeista jest twarzą kampanii, prowadzonej przez Pharma C Food. Oprócz działań w internecie obejmuje ona reklamę zewnętrzną, spoty emitowane w telewizji i reklamę prasową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Witryna jest dostępna pod adresem bondexpert.pl.