Bluerank najlepszy w Europie wśród firm branży SEO, PPC, Digital i Content Marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bluerank najlepszy w Europie wśród firm branży SEO, PPC, Digital i Content Marketing

20.06 podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign.

Już od 8 lat nagrody European Search Awards przyciągają najlepszych graczy europejskich w branży. Jury ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. W tym roku polskie firmy uzyskały świetny wynik w rankingu nominowanych, jako że znalazło się w nim aż 39 projektów od agencji i firm oferujących narzędzia SEO/SEM. To dało Polsce wysokie drugie miejsce w rankingu krajów europejskich (z wynikiem 13% wszystkich nominacji), ustępując jedynie firmom z Wielkiej Brytanii. Bluerank pod względem otrzymanych nominacji w ESA 2019 zajął ex aequo 3 miejsce wśród firm ze wszystkich krajów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tytuł najlepszej kampanii o zasięgu europejskim (Best Pan European Campaign) Bluerank uzyskał za znakomite wyniki na rzecz Mascus International, globalnego marketplace dla ciężkiego sprzętu przemysłowego. Zespół Bluerank wspiera międzynarodowy rozwój Mascus od 2007 roku, oferując usługi konsultingowe, które poprawiają ekspozycję serwisu w wynikach organicznych Google i innych wyszukiwarek na świecie. Zeszłoroczne rezultaty, zgłoszone do tegorocznej edycji konkursu, okazały się historycznie najlepsze.

Bezkonkurencyjna w Europie okazała się również kampania dla Mall.pl, która w kategorii Best use of search – Retail nie miała sobie równych. Dzięki wielu różnym i dobrze dobranym metodom promocji zastosowanym przez Bluerank, Mall.pl zmaksymalizował zyski osiągając wyższą średnią marżę na sprzedawanych produktach.

– Nagroda European Search Awards to najważniejsze wyróżnienie w Europie i jest dla nas za każdym razem wyjątkowym sukcesem. W tym roku przywozimy dwie statuetki za kampanie w dwóch różnych obszarach merytorycznych, w tym jedną za działania na rynku globalnym. Dziękuję naszym klientom za zaufanie i znakomitą współpracę, prowadzącą w tym roku do historycznie najlepszego wyniku - aż 11 nominacji w dziesięciu różnych kategoriach merytorycznych. Gratuluję również pozostałym laureatom ESA 2019, a w szczególności innym polskim firmom również udowadniającym najwyższą jakość usług dostarczanych zarówno nad Wisłą, jak i nierzadko w skali światowej. Polski performance marketing ma się naprawdę dobrze! – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Innymi polskimi firmami, które zdobyły nagrody ESA 2019 są agencje:

  • Harbingers & Szlachetna Paczka – All Omnichannel Aboard!
  • Up&More with Vantage Development – Google Ad(Vantage)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij