Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mobile commerce w Polsce 2013 – raport jestem.mobi

Raport "Mobile commerce w Polsce 2013" skierowany jest do osób i firm, które poszukują liczb charakteryzujących polski rynek m-commerce, a także porad, na co zwrócić uwagę, jeśli chce się w swoim biznesie efektywnie wykorzystać ten nowy kanał.
O autorze
1 min czytania 2013-09-30

Słyszymy głosy, że mobile commerce w Polsce jeszcze nie istnieje. Jeśli będziemy sugerować się danymi reprezentatywnymi dla wszystkich Polaków, dowiemy się z nich, że kupowanie produktów on-line przez telefon komórkowy deklaruje faktycznie tylko 3 proc. rodaków (dane TNS Polska, Mobile Life 2013). Gdyby zawęzić grupę respondentów tylko do Internautów, odsetek ten będzie niewiele wyższy i wyniesie 7 proc. Czy to jest mało? Tylko pozornie.

Należy bowiem wiedzieć, że najchętniej pobieraną aplikacją mobilną przez Polaków jest aplikacja o charakterze commerce’owym. To aplikacja mobilna Allegro, której łączna liczba pobrań ze wszystkich systemów operacyjnych, na które jest dostępna, przekroczyła właśnie 2 mln pobrań. Takim wynikiem nie może pochwalić się jeszcze żadna inna polska aplikacja mobilna.

Z raportu można się dowiedzieć, że:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • tylko 15 na 100 największych polskich e-sklepów posiada serwis zoptymalizowany pod urządzenia mobilne,
  • polskie zakupy mobilne dokonują się w większości na tabletach, nie na telefonach komórkowych,
  • lider płatności mobilnych wyłoni się w Polsce za 2 lata,
  • kanał mobilny to tylko kolejne miejsce do wykonania tych samych zakupów, których klient dokonuje na desktopie czy w tradycyjnym sklepie,
  • jakie są bariery w rozwoju polskiego rynku m-commerce,
  • czym charakteryzuje się m-konsument,
  • którzy polscy dostawcy oprogramowania e-commerce posiadają już w swojej ofercie rozwiązania przychylne m-commerce,
  • jak w 10 krokach wprowadzić e-sklep do świata rozwiązań mobilnych,
  • jakie są argumenty za i przeciw wdrożeniu aplikacji mobilnych dla sklepów internetowych,
  • jakie są argumenty za i przeciw implementowaniu do sklepów idei RWD,
  • ilu Polaków posiada tablety i ilu z nich dokonuje na nich zakupy,
  • ilu jest aktywnych użytkowników aplikacji Nokaut Skaner, ile przychodów z urządzeń mobilnych generuje sklep Answear.com, o ile zwiększyła się konwersja w NICIsklep.pl po redesignie RWD, ile osób dziennie korzysta z aplikacji Multikino, ile kart i kuponów promocyjnych pobieranych jest przez blue pocket, ilu jest zarejestrowanych użytkowników jest w SkyCash, itp. itd.

Po szczegółowe uzupełnienie powyższych informacji należy sięgnąć do raportu „Mobile commerce w Polsce 2013”. Jest to jedna z nielicznych publikacji, poświęconych w całości polskiemu m-commerce.

Raport można pobrać za darmo ze strony jestem.mobi

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorami raportu są Monika Mikowska i Mariusz Wesołowski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.