Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Tak pachnie blask” – W.KRUK rozpoczyna kampanię zapachów inspirowanych diamentami

W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją luksusowych zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej ruszyła 12 września br.
O autorze
1 min czytania 2019-09-13

W.KRUK. Tak pachnie blask

Z takim hasłem najstarsza marka jubilerska w Polsce przedstawia wyjątkową kolekcję czterech autorskich zapachów – W.KRUK ROSE, W.KRUK BLUE, W.KRUK PURE i W.KRUK BLACK. Wody perfumowane od W.KRUK to połączenie nowatorskich i klasycznych kompozycji zapachowych stworzonych na bazie składników haute parfumerie. Każdy z zapachów odzwierciedla różne oblicza diamentów, począwszy od ich szlachetności i elegancji, przez przejrzystość i nowoczesność aż po zmysłowość i eteryczność. Każdy flakonik ozdobiony jest jubilerską tabliczką z mosiądzu, a kolory opakowań odpowiadają barwom najbardziej pożądanych kamieni jubilerskich. Zapachy będą dostępne w salonach firmowych W.KRUK, na wkruk.pl oraz od października w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl.

– W kampanii pokazujemy niezwykłą moc diamentów, które są najbardziej pożądanymi i najrzadszymi kamieniami świata. Ich zapach otula i sprawia, że zmysłowo unosimy się nad ziemią – komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.KRUK.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To pierwsza w historii W.KRUK kompleksowa kampania poświęcona produktom innym niż biżuteria. Działania zostały zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu potencjału wielu wzajemnie uzupełniających się kanałów komunikacji – luksusowe wody perfumowane W.KRUK pojawią się w reklamach w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w digitalu. Podjęte zostaną także współprace z influencerami, działania PR oraz emisja spotów TV wsparta kampanią kinową.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiadają Agata Rychlik (reżyseria) i Kuba Kossak (DoP). Jest to kolejna współpraca duetu z marką jubilerską – autorzy mieli już okazję połączyć siły z W.KRUK podczas realizacji tegorocznego spotu kolekcji ambasadorskiej OHELO Ewy Chodakowskiej. Autorem zdjęć jest Piotr Stokłosa, znany z wielu realizacji dla marek luksusowych z kategorii fashion i beauty. Z marką W.KRUK współpracował m.in. przy okazji sesji do kampanii kolekcji ambasadorskich Freedom WOLF EDITION Martyny Wojciechowskiej oraz EOS Alicji Bachledy-Curuś.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się