Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

love to talk dla marki fińskich kosmetyków Atopik

Agencja love to talk rozpoczęła współpracę z marką skandynawskich kosmetyków. Agencja obsługuje kanały social media i odpowiada za współpracę z influencerami. Atopik oferuje produkty dedykowane osobom z problemem wrażliwej skóry.
O autorze
1 min czytania 2019-10-30

Agencja love to talk rozpoczęła współpracę z fińską marką kosmetyków Atopik, które z końcem lata wprowadzała na polski rynek. Love to talk odpowiada za wszelkie działania marketingowe, komunikację firmy w social media oraz prowadzi współpracę z influencerami, między innymi z Nataszą Urbańską.

Firma Naviter, producent kosmetyków marki Atopik, została założona w 2012 roku przez Anni Linnavirtę, która dzięki swojej wiedzy medycznej stworzyła markę dedykowaną osobom z problemem wrażliwej skóry. Produkty są opracowywane, wytwarzane i pakowane w rodzinnej fabryce w Helsinkach.

Na rynek polski marka Atopik weszła z dwiema liniami kosmetycznymi. Linią Sensitive przeznaczoną dla skóry delikatnej, suchej, skłonnej do uczuleń oraz Anty-Age przeznaczoną dla wrażliwej skóry dojrzałej. Dwoma podstawowymi składnikami kosmetyków są surowce, które oferuje fińska natura – owies oraz dziko rosnące jagody. Dodatkowo w składach znajdziemy prebiotyki oraz kwas hialuronowy. Kosmetyki wyróżniają się stuprocentowo naturalnym składem, opartym na produktach pochodzenia roślinnego, potwierdzonym certyfikatem FI-Natura. Atopik to kosmetyki w pełni wegańskie, co oznacza, że nie zawierają substancji pochodzenia zwierzęcego i w żadnej fazie produkcji nie były testowane na zwierzętach, o czym świadczy certyfikat Leaping Bunny.

W linii Senstitive można również znaleźć pierwszy na świecie produkt kosmetyczny zapakowany biodegradowalne pudełko Sulpac.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj