Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy mBank najbardziej przełomową innowacją na świecie

W globalnym konkursie „Distribution and Marketing Innovation Awards”, w którym nagradzane są najlepsze projekty bankowe na świecie, nowy mBank wyprzedził 158 banków z 54 krajów na pięciu kontynentach.
O autorze
2 min czytania 2013-10-22

Głosujący w plebiscycie bankowcy, reprezentujący organizację zrzeszającą ponad 3,3 tys. globalnych firm, uznali mBank za najlepszy bank on-line i mobilny („Digital and Mobile Excellence”), a także przyznali mu statuetkę dla instytucji, która radykalnie zmienia oblicze globalnej bankowości („The Most Disruptive Innovation”).

Współorganizatorem konkursu „Distribution and Marketing Innovation Awards” jest Efma – organizacja skupiającą ponad 3,3 tys. banków i firm finansowych z przeszło 150 krajów – oraz firma Accenture. Jego celem jest wyłonienie najlepszych i najbardziej innowacyjnych projektów z dziedziny bankowości detalicznej z całego świata.

W tym roku do konkursu, będącego przeglądem tego, co w bankowości najlepsze, zgłoszono prawie 330 projektów z przeszło 150 banków reprezentujących 54 kraje z pięciu kontynentów. Co istotne, mBank zdobył nagrodę jako jedyny bank z Polski, a do tego był też jedynym laureatem, który w konkursie otrzymał aż dwie statuetki.

W ramach konkursu instytucje finansowe mogą zgłaszać swoje propozycje na najbardziej innowacyjne projekty. Na głosowanie wpływ mają w równym stopniu specjalna kapituła, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządu największych banków detalicznych na świecie, oraz głosy członków organizacji Efma, oddawane on-line.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najbardziej pożądaną nagrodą w konkursie jest tytuł „The Most Disruptive Innovation” dla niepowtarzalnego pomysłu, który radykalnie zmienia bankowość. W tym roku tę statuetkę otrzymał właśnie mBank, który został też nagrodzony w ważnej kategorii „Digital and Mobile Excellence” – jako najlepszy bank on-line i mobilny – za równolegle wdrożenie 11 technologicznych innowacji finansowych.

W uzasadnieniu szczególnie doceniono fakt, że w projekcie nowego mBanku pojawiło się wiele innowacyjnych rozwiązań i funkcji, które nie były wcześniej wykorzystywane w usługach finansowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W ostatnim czasie udowodniliśmy, że określenie „bank z Polski” może oznaczać, że ma się do czynienia z projektem innowacyjnym w skali globalnej. Jesteśmy dumni, że korzystając z wieloletnich doświadczeń i możliwości naszego zespołu, udało nam się trwale zwrócić uwagę globalnych graczy na polski rynek – mówi Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Z naszej perspektywy to nie tyle nagroda, ale globalne branżowe potwierdzenie, że jesteśmy bezapelacyjnie przykładem tego, jak będzie wyglądać przyszłość bankowości. Z tego rozwiązania klienci mBanku mogą korzystać tu i teraz – dodaje Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku.

To nie pierwsze wyróżnienie dla nowego mBanku. Projekt doceniono w tym roku na konferencjach Finovate w Londynie i Nowym Jorku, gdzie dwukrotnie przyznano bankowi statuetkę „Best of Show”. Finovate to jedno z najważniejszych na świecie wydarzeń poświęconych innowacjom w branży finansowej. Rozwiązania technologiczne, wdrożone przez mBank, zostały również zauważone przez TechCrunch, wiodący na rynku serwis z branży technologicznej.

Więcej informacji o konkursie oraz organizacji Efma dostępnych jest w internecie na stronach: www.efma.com/accenture.