Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wilfredo León ambasadorem firmy Galeco

Gwiazda polskiej reprezentacji w siatkówce mężczyzn – Wilfredo León Venero – został oficjalnym ambasadorem Galeco, polskiego producenta systemów rynnowych.
O autorze
2 min czytania 2020-02-03

Wybór oficjalnego ambasadora marki otwiera nowy rozdział w ponad 20-letniej historii Galeco.

– Naszą renomę zbudowaliśmy na kilku filarach: wysokiej jakości produktów, zaangażowaniu, innowacyjności i dążeniu do celu. Ciężka praca procentuje, bo dziś Galeco jest synonimem firmy ambitnej, grającej fair play, która nie boi się nowych wyzwań. To właśnie te wartości, które wyznajemy, pozwoliły odnieść sukces i zdobyć miano lidera w branży. Poszukując ambasadora marki braliśmy pod uwagę zarówno osobowość, postawę na boisku oraz poza nim, jak i to, by wyznawane przez niego wartości były zgodne i spójne z tymi, którymi kierujemy się my – mówi Anna Góral, specjalista ds. marketingu.

Wybór mógł być tylko jeden – Wilfredo León. Ten polski siatkarz kubańskiego pochodzenia niejednokrotnie udowodnił swoim zachowaniem, ciężką pracą i determinacją, że pokonywanie przeciwności losu i osiąganie sukcesu jest możliwe.

– Podziwiamy tę determinację, upór i talent, a jedocześnie profesjonalne podejście do sportu i chęć gry właśnie w Polskiej Reprezentacji Piłki Siatkowej – argumentuje Szczepan Buryło, prezes Galeco.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla podkrakowskiego producenta liczą się także wartości rodzinne. Galeco to bowiem firma o partnerskim podejściu do pracowników, klientów i współpracujących z nią podmiotów.

– Odnajdujemy je również w osobie Wilfredo, który na pierwszym miejscu stawia rodzinę i bliskie relacje z najważniejszymi dla niego ludźmi. Jestem niezmiernie dumny, że sportowiec kierujący się takimi wartościami będzie współpracował z nami przez najbliższe lata – przekonuje Szczepan Buryło.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla Galeco to nie pierwsza styczność ze światem sportu. Marka od lat mocno angażuje się w działania wspierające lokalne kluby piłki nożnej czy siatkówki. W ramach kontraktu podpisanego na okres 3 lat Wilfredo León wystąpi w kampanii wizerunkowej Galeco. Już wkrótce znanego siatkarza zobaczymy na bilboardach, w reklamach prasowych i internetowych, a także wszelkich materiałach firmowych i POS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Portret championa

Wilfredo León rozpoczął swoją karierę sportową w wieku 14 lat, kiedy na rodzimej Kubie dołączył do tamtejszej reprezentacji. Już kilka lat później, w roli kapitana, stał na jej czele. Liczne sukcesy młodego sportowca, w tym wicemistrzostwo świata wywalczone w 2010 roku, potwierdziły jego talent. Po zakończeniu gry w kadrze narodowej mierzący 201 cm zawodnik przyjechał do Polski, gdzie przebywał na karcie stałego pobytu. W 2015 roku otrzymał polskie obywatelstwo, a od 2019 występuje w siatkarskiej reprezentacji Polski, gdzie gra na pozycji przyjmującego. Pierwszym znaczącym osiągnięciem Kubańczyka w nowym teamie był srebrny medal wywalczony podczas ubiegłorocznego Pucharu Świata. Przed Leónem, przez wielu nazywanym najlepszym siatkarzem świata, pracowity rok, szczególnie ze względu na letnie igrzyska olimpijskie w Tokio.

– Bardzo cieszę się ze współpracy z Galeco. Zaledwie kilka miesięcy temu zadebiutowałem w siatkarskiej reprezentacji Polski, a teraz czeka mnie kolejny sprawdzian, tym razem w nowej roli – ambasadora innowacyjnej, uznanej w środowisku marki. Lubię jednak wyzwania, i jak do każdego przedsięwzięcia, tak i do tego, podchodzę z pełnym zaangażowaniem i nastawieniem na sukces. Doceniam też fakt, że zaufaniem obdarzyła mnie polska, rodzinna firma, dla której liczą się wartości, z którymi mocno się utożsamiam – mówi Wilfredo León.