– Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do tej szlachetnej zbiórki. Aby spowolnić postęp pandemii musimy działać solidarnie i odpowiedzialnie. Wspierając tę zbiórkę pomożemy zebrać środki na wyposażenie oddziałów zakaźnych oraz wszystkich placówek medycznych, które działają na rzecz walki z pandemią. Wszyscy powinniśmy pomagać lekarzom i pielęgniarkom, których praca jest obecnie nieoceniona – mówi Roman Tulwin, prezes zarządu i założyciel firmy Recman.
Recman to kolejna marka obok 4F, Kazar czy CCC, która angażuje się do walki z koronawirusem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Cieszy nas fakt, że w tak trudnej sytuacji potrafimy zjednoczyć się we wspólnym celu. Takie działania pokazują, że w dobie kryzysu jesteśmy razem i myślimy o wspólnej przyszłości. To niezwykle istotne w tym trudnym dla wszystkich czasie. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich – mówi Roman Tulwin.
To nie pierwsza inicjatywa ze strony Recman w obliczu walki z koronawirusem. Od zeszłego tygodnia firma dostosowała swoją szwalnię i szyje maseczki bawełniane, które są przekazywane m.in. szpitalom oraz innym instytucjom.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024