Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Recman uruchamia kolejną pomoc w walce z koronawirusem. Firma wesprze finansowo Fundację Siepomaga.pl

W geście solidarności z polską służbą zdrowia firma Recman przekaże 30% z obrotu produktów z Nowej Kolekcji w sklepie internetowym Recman.pl na rzecz ogólnopolskiej zbiórki dla służby zdrowia organizowanej przez Fundację Siepomaga.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-03-26

– Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do tej szlachetnej zbiórki. Aby spowolnić postęp pandemii musimy działać solidarnie i odpowiedzialnie. Wspierając tę zbiórkę pomożemy zebrać środki na wyposażenie oddziałów zakaźnych oraz wszystkich placówek medycznych, które działają na rzecz walki z pandemią. Wszyscy powinniśmy pomagać lekarzom i pielęgniarkom, których praca jest obecnie nieoceniona – mówi Roman Tulwin, prezes zarządu i założyciel firmy Recman.

Recman to kolejna marka obok 4F, Kazar czy CCC, która angażuje się do walki z koronawirusem.

– Cieszy nas fakt, że w tak trudnej sytuacji potrafimy zjednoczyć się we wspólnym celu. Takie działania pokazują, że w dobie kryzysu jesteśmy razem i myślimy o wspólnej przyszłości. To niezwykle istotne w tym trudnym dla wszystkich czasie. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich – mówi Roman Tulwin.

To nie pierwsza inicjatywa ze strony Recman w obliczu walki z koronawirusem. Od zeszłego tygodnia firma dostosowała swoją szwalnię i szyje maseczki bawełniane, które są przekazywane m.in. szpitalom oraz innym instytucjom. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj