Niestandardowa edycja puszek ma motywować do społecznej odpowiedzialności. Coconaut z limitowanymi etykietami trafił do niespełna dwustu wpływowych osób i dziennikarzy, którzy wsparli inicjatywę promując ją na swoich kanałach społecznościowych.
Firma z Poznania stara się również regularnie dostarczać zapas wody kokosowej do lokalnych instytucji i szpitali, aby wesprzeć w pracy personel medyczny dbający na co dzień o nasze bezpieczeństwo i zdrowie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Zdajemy sobie sprawę, że nasze działania to tak naprawdę kropla w morzu, ale jeżeli nasz pomysł sprawi, że chociaż jedna osoba faktycznie pozostanie w domu, dla nas to już będzie sukces – mówi Dominik Pazgrat, CEO Quest Food
Limitowane puszki trafią niebawem także poza granice kraju, w których również jest obecny Coconaut.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing