Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii Braci Sadowników, powstałej na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny, marka kontynuuje działania bazujące na storytellingu. Spoty realizowane w 2019 r. pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek” opowiadały historie bohaterów – twórców i współpracowników firmy Bracia Sadownicy. Seria trzech krótkich filmów dokumentalnych pokazujących sad, ludzi w nim pracujących oraz samych braci cieszyła się popularnością wśród internautów i spotkała z uznaniem branży reklamowej. Kampania została wyróżniona w konkursie Kreatura w kategorii Content Marketing – Branded Content.
Pięć filmów z tegorocznej odsłony kampanii Braci Sadowników uzupełnia historię zapoczątkowaną w 2019 r. W nowych odcinkach bohaterowie, opowiadają o codziennych obowiązkach pracy w sadzie, komponowaniu smaków nowych produktów czy kulisach pracy przy produkcji. Wszystkie filmy zrealizowane na potrzeby kampanii znajdują się na oficjalnym kanale marki na YouTube.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cape Morris odpowiada za koncept kreatywny nowej kampanii Braci Sadowników, a przygotowaniem filmów zajął się dom produkcyjny Videlec. Agencja Cape Morris współpracuje z marką Bracia Sadownicy od początku 2019 r. i odpowiada za całościową obsługę marketingową marki, w tym strategię komunikacji oraz realizację spotów. Obsługuje także profil Braci Sadowników na Facebooku.