Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gabi Drzewiecka została pierwszą polską ambasadorką TIDAL

Gabi Drzewiecka, jedna z najlepszych dziennikarek muzycznych w Polsce rozpoczyna stałą współpracę z platformą muzyczno-rozrywkową TIDAL. Pierwsze wspólne projekty przeprowadzone zostały w zeszłym roku, gdy w aplikacji pojawił się prowadzony przez dziennikarkę podcast Gabinet Dźwięku.
O autorze
1 min czytania 2020-04-15

Wszystkie rozmowy dostępne są do odsłuchu wyłącznie w serwisie TIDAL. Dotychczas gośćmi „Gabinetu Dźwięku” byli m.in. Ten Typ Mes, Bartek Królik, Sonar Soul, Ifi Ude, Mary Komasa, Mery Spolsky, Łaki Łan, Kuba Karaś i Piotr Rogucki.

Dzięki rozszerzeniu współpracy z dziennikarką użytkownicy TIDAL będą mogli spodziewać się relacji Gabi Drzewieckiej z najważniejszych polskich i zagranicznych wydarzeń muzycznych, rozmów z gwiazdami jak i nowinek ze świata muzyki.

– Gabi Drzewiecka jest idealną Ambasadorką TIDAL. Jej doświadczenie i pasja do muzyki sprawiają, że słuchacze „Gabinetu Dźwięku” odkrywają swoich ulubionych artystów na nowo – powiedziała Katarzyna Rogalska, TIDAL local editorial manager CEE.

Dziennikarka związana jest ze stacją TVN, prowadzi program „Nowa Tonacja” w Canal Plus, współpracowała z Chillizet. Fani jej gustu mogli również usłyszeć jej playlisty na autorskiej składance „Gabinet Dźwięku”. Ma na swoim koncie wywiady z największymi gwiazdami światowej sceny muzycznej. Ed Sheeran, Sting, Slash, Erykah Badu, Jack White, Anderson Paak, Bryana Adams, Roisin Murphy, Depeche Mode, Linkin Park, Sean Paul, Jason Derulo, Alessia Cara, Carlos Santana, Khalid czy G Eazy to tylko niektórzy z artystów, z którymi miała okazję rozmawiać Gabi Drzewiecka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszę się z tego, że mogę być częścią TIDAL. Platformy, która nie tylko została założona przez artystów, ale również doskonale rozumie ich potrzeby, dzięki czemu fani mogą być jeszcze bliżej twórców i ich ulubionej muzyki. Taki właśnie cel przyświeca Gabinetowi Dźwięku – powiedziała Gabi Drzewiecka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing