– Wybraliśmy Resolution ze względu na spójną, klarowną strategię dojścia do założonego celu oraz szereg technologicznych narzędzi wspierających działania performance – podkreśla Marek Sikorski, dyrektor marketingu Finea. – W dobie kryzysu ekonomicznego wywołanego pandemią COVID-19, musimy pokazać przedsiębiorcom, że istnieje wiele metod finansowania biznesu. Wierzymy w to, że Resolution pomoże nam dotrzeć z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców – dodaje Sikorski.
Resolution poprowadzi działania wspierające sprzedaż usług w kanale e-commerce. Do zadań agencji należą kampanie lead generation, działania contentowe oraz SEO. Kampanie performance będą wspierane przez platformę technologiczną OmniConsole.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Resolution ma duże doświadczenie w realizacji kampanii performance dla branży B2B, poparte między innymi Mixx Awards 2019 w kategorii performance marketing.