Maria Gajewska jako creative director będzie zarządzała zespołem kreatywnym wspólnie z Maciejem Dutkowskim, który jest jednym z założycieli Stor9_.
Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W 2019 roku była przewodniczącym jury w kategorii fotografia w konkursie kreatywnym KTR oraz ekspertem w tegorocznym przeglądzie młodych talentów See&Say organizowanym przez SAR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja reklamowa Stor9_ zajmuje się obsługą osób publicznych oraz marek na poziomie komunikacji i rozwoju ich potencjału biznesowego. Stałymi klientami Stor9 są m.in. Anna i Robert Lewandowscy, Małgorzata Kożuchowska, czy Dawid Woliński. Od momentu rozpoczęcia działalności agencja zrealizowała również projekty reklamowe dla takich marek jak HUAWEI, Gillette, Head and Shoulders, Nespresso, 4F, Sephora, Calzedonia, MasterCard, OSHEE, Kinga Pienińska, Westwing czy Cartoon Network.