Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maria Gajewska creative directorem w Stor9_

Agencja, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski stawia na rozwój struktur kreatywnych oraz zapowiada rozszerzenie portfolio stałych klientów w Polsce i zagranicą.
O autorze
1 min czytania 2020-06-25

Maria Gajewska jako creative director będzie zarządzała zespołem kreatywnym wspólnie z Maciejem Dutkowskim, który jest jednym z założycieli Stor9_.

Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W 2019 roku była przewodniczącym jury w kategorii fotografia w konkursie kreatywnym KTR oraz ekspertem w tegorocznym przeglądzie młodych talentów See&Say organizowanym przez SAR.

Agencja reklamowa Stor9_ zajmuje się obsługą osób publicznych oraz marek na poziomie komunikacji i rozwoju ich potencjału biznesowego. Stałymi klientami Stor9 są m.in. Anna i Robert Lewandowscy, Małgorzata Kożuchowska, czy Dawid Woliński. Od momentu rozpoczęcia działalności agencja zrealizowała również projekty reklamowe dla takich marek jak HUAWEI, Gillette, Head and Shoulders, Nespresso, 4F, Sephora, Calzedonia, MasterCard, OSHEE, Kinga Pienińska, Westwing czy Cartoon Network.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj