Kolejnym krokiem jest rozszerzenie tej polityki na podwykonawców, partnerów biznesowych.
– Zależy nam by zasady, które wyznajemy w ramach Papaya Films były reprezentowane i przestrzegane również szerzej, w okresie całej produkcji i przez wszystkie osoby pracują z nami zarówno krótkoterminowo, jak również na zasadach współpracy stałej – mówi Kacper Sawicki, CEO & executive producer Papaya Films.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dokument jest również odpowiedzią na rosnące wymagania i standardy pracy w branży marketingowej. Oprócz szacunku i praw człowieka porusza również kwestię dbałości o środowisko naturalne, etyki w biznesie i poufności.
– Do każdej umowy, dokumentów produkcyjnych będzie dodawany link do naszej strony internetowej, na której znajduję się Kodeks Etyczny dla Partnerów oraz będziemy prowadzić kampanię informacyjną wśród naszych stałych partnerów, podwykonawców – dodaje Antonina Scipio del Campo,manager communication, publishing & data Papaya Films.
Kodeks Etyczny dla Partnerów Papaya Films dostępny jest na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing