Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji października 2020

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji października 2020
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w październiku 2020 roku.
O autorze
3 min czytania 2020-11-03

#1 Bolt: Urlop psacierzyński

Bolt zaskoczył po raz kolejny – firma postanowiła rozszerzyć pakiet benefitów pracowniczych o… urlop psacierzyński. Te osoby, które zdecydują się na adopcję zwierzaka ze schroniska, otrzymają 3 dni dodatkowego, płatnego urlopu.

#2 Mapy Google: Strajk Kobiet 2020 

W aplikacji Google Maps pojawiła się nowa mapa stworzona przez internautów, która pokazuje gdzie i kiedy były lub będą zorganizowane protesty w ramach tegorocznego Strajku Kobiet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Oreo: #ProudParent

Oreo postanowiło wyrazić swoje wsparcie dla osób LGBT+ – marka stworzyła limitowaną edycję słynnych ciastek w kolorach tęczy, a także wyprodukowała poruszający film zatytułowany „Dumny rodzic”.

#4 Strajk Kobiet 2020: Marki wyrażają wsparcie

Na odbywające się pod koniec października br. protesty w ramach Strajku Kobiet marki postanowiły nie pozostać obojętne – wyraz wsparcia dla strajkujących osób wyraziły m.in. takie brandy, jak mBank, Kubota czy też kawiarnia Green Caffè Nero.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Japonia: Opakowanie, które mogą zjeść jelenie

W japońskim parku znajdującym się w mieście Nara największym zagrożeniem dla tamtejszych zwierząt są plastikowe odpady, które pozostawiają po sobie osoby odwiedzające obiekt. By temu przeciwdziałać, stworzono specjalne opakowanie, które jelenie mogą bezpiecznie zjeść.

#6 Felix: Cena na podstawie śladu węglowego

Szwedzka marka Felix postanowiła wprowadzić ciekawe rozwiązanie, które ma na celu zachęcenie klientów do podejmowania świadomych decyzji zakupowych – firma otworzyła sklep, w którym towary są wyceniane na podstawie śladu węglowego.

#7 Coca-Cola: Papierowa butelka

W ramach swojej globalnej inicjatywy „Świat Bez Odpadów” koncern Coca-Cola zaprezentował prototyp papierowej butelki stworzonej we współpracy z duńskim startupem Paboco Pioneer. Tak zwana PlantBottle w 30% wytworzona jest z surowców pochodzenia roślinnego, a w 100% nadaje się do recyklingu.

#8 Krakowski hotel: Pokoje dla bezdomnych

Właściciel pewnego krakowskiego hotelu zainicjował nietypową akcję charytatywną – podczas lockdownu, za symboliczną złotówkę oferuje pokoje dla osób bezdomnych i potrzebujących.

#9 Gucci: Second-hand

Słynny dom mody Gucci postanowił podjąć konkretne kroki z myślą o naszym środowisku. Włoska marka otworzyła swój second hand i będzie wspierać fundację walczącą z wylesieniem.

#10 Henri Vézina: Work From Home

Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.

#11 Izrael: Zakaz futer

Rząd Izraela zapowiedział wprowadzenie zakazu powszechnego handlu futrami naturalnymi, poza specjalnie zatwierdzonymi przypadkami. Kary za złamanie przepisu będą wysokie.

#12 Podlaskie: Znasz? Poznaj

„Wieczór na mieście, czy wieczór na pomoście?”. Województwo podlaskie ruszyło z nową kampanią, w której odkrywa niezwykłość rzeczy zwykłych i przypomina, że upragnione „nieznane” często jest bliżej niż myśleliśmy.

#13 Savage x Fenty: Ciałopozytywna kampania

Najnowsza kampania bielizny piosenkarki Rihanny to duży ukłon w stronę ruchu body postitive. Na prezentacji kolekcji wystąpiły nie tylko modelki plus size, ale również modele.

#14 Burger King: Opakowania wielokrotnego użytku

Burger King nawiązał współpracę z platformą Loop, która działa w duchu zrównoważonego rozwoju. W jej ramach sieć fast foodowa będzie testować w kilku swoich restauracjach na całym świecie opakowania wielokrotnego użytku.

#15 Pizza Hut: „Foosball Pizza Box”

Pizza Hut znowu zaskakuje – z okazji rozpoczęcia nowego sezonu piłkarskiego w Europie marka stworzyła nietypowe pudełko, które może posłużyć jako stół do piłkarzyków.

#16 H&M: Maszyna Looop do przerabiania ubrań

W sztokholmskim sklepie H&M pojawiła się nietypowa maszyna, wykorzystująca popularny ostatnimi czasy system Looop. Urządzenie będzie rozpruwać stare ubrania i szyć z nich nowe produkty.

#17 Nowy Jork: Budynek oczyszczający powietrze

Paryskie studio architektoniczne zaprezentowało projekt wieżowca Mandragore – budynku, który będzie oczyszczać powietrze. W ten sposób architekci chcą przyczynić się do walki z zanieczyszczaniem środowisko.

#18 Poznań: Kreda wstydu

„Kreda wstydu” to nowa proekologiczna akcja, która niedawno ruszyła w Poznaniu. Jej uczestnicy walczą w nietypowy sposób z niedopałkami leżącymi na chodnikach.

#19 Plantswapp: Aplikacja do wymiany roślin

Są już aplikacje do wymiany ubrań, a nawet takie, które łączą miłośników drzew – teraz pojawiła się nowa platforma, w której możemy wymienić się roślinami, kupić nowe lub oddać te niechciane.

#20 Burger King: Cancelled clown

Z okazji tegorocznego Halloween szwedzki oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Cancelled clown”. W jej ramach marka postanowiła postraszyć swoich klientów klaunem i zarazem ponownie dać prztyczka w nos sieci McDonald’s.