Z myślą o fanach bardzo aktywnych w przestrzeni wirtualnej, Original Source przygotował nierutynowy konkurs na Instagramie, gdzie udało się zgromadzić ponad 45 tys. użytkowników. Marka postanowiła wykorzystać do komunikacji z fanami, możliwość kręcenia krótkich filmów. Każdy kto nakręci 15 sekundowy, bardzo nierutynowy materiał video, w którym wypowie nazwę marki i opublikuje go na Instagramie ma szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród.
Szczegóły i regulamin nierutynowego konkursu na www.originalsource.pl/powiedzos.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024