Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bank BNP Paribas partnerem tytularnym międzynarodowego festiwalu filmów ekologicznych przez najbliższe trzy lata

Bank BNP Paribas został tytularnym partnerem tegorocznej czwartej edycji Kraków Green Film Festival. Od teraz, przez najbliższe trzy lata, będzie się on odbywał pod nazwą BNP Paribas Green Film Festival.
O autorze
1 min czytania 2021-02-25

– BNP Paribas Green Film Festival – pod tą nazwę przez najbliższe trzy lata będzie organizowany festiwal, który na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych Krakowa. Bank BNP Paribas chętnie je wspiera doceniając wartość edukacyjną i ważny wkład w podnoszenie ekologicznej świadomości społecznej. Historie przedstawiane w filmach są bardzo wymowne i nie pozostawiają nikogo obojętnym. Dodatkowym walorem festiwalu są wartościowe dyskusje ekspertów i pasjonatów zaangażowanych w ochronę środowiska. Zwiększanie świadomości i dzielenie się dobrymi praktykami to również jedno z naszych proekologicznych zobowiązań. Bank BNP Paribas podjął je, aby również w ten sposób przybliżać realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w Banku BNP Paribas.

W 2015 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ogłosiła Agendę 2030 zawierającą cele zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development Goals – SDG). Bank BNP Paribas wspiera realizację SDGs oraz promowanie odpowiedzialnych postaw i zaangażowania na rzecz otoczenia. Krakowski festiwal ekologicznych filmów wpisuje się w zaangażowanie banku w tym zakresie.

– Jesteśmy podekscytowani i szczęśliwi, że razem z Bankiem BNP Paribas będziemy budować festiwal poruszający tak ważne dla całej ludzkości problemy. Dla nas jako organizatorów to bardzo ważne, że partner festiwalu kieruje się w swojej działalności przekonaniem, że pieniądze mogą czynić dobro i budować sprawiedliwy świat. Bank BNP Paribas wspiera inicjatywy proekologiczne oraz aktywistów i twórców walczących o ochronę środowiska i naszej planety. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy festiwal będzie się rozwijał i przybliżał szerokiemu gronu odbiorców ideę zrównoważonego rozwoju – mówi Grzegorz Dukielski, dyrektor festiwalu.

Podczas tegorocznej edycji festiwalu filmowcy będą rywalizować w kategoriach: najlepszy dokument pełnometrażowy, najlepszy dokument krótkometrażowy, najlepszy film animowany, najlepszy film fabularny, najlepszy reportaż. Jak zawsze pokazom będą towarzyszyć różnorodne wydarzenia edukacyjne, za których wartość merytoryczną odpowiada Global Compact Network Poland ONZ. Program festiwalu zostanie ogłoszony 22 kwietnia w Dniu Ziemi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W poprzedniej edycji wydarzenia, spośród prawie tysiąca filmów ze świata, do konkursu głównego zakwalifikowano około 70 produkcji. Widzowie mogli obejrzeć filmy, które pokazywane były w Polsce po raz pierwszy, w tym nagradzane wcześniej na największych światowych festiwalach. W dyskusjach towarzyszących ubiegłorocznej imprezie wzięło udział ponad 100 panelistów: filmowców, ekspertów, aktywistów, artystów, sportowców oraz osób, którym losy naszej planety nie są obojętne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing