TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lutego 2021

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lutego 2021
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w lutym 2021 roku.
O autorze
3 min czytania 2021-03-02

#1 Decathlon x IKEA: Wspólna akcja zachęcająca do ćwiczeń

Ta akcja, to nietypowa, wspólna odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń Decathlon i IKEA razem zachęcały do aktywności fizycznej w domu.

#2 JYSK: Nowe, proekologiczne opakowani

JYSK rozpoczął wymianę opakowań pościeli oraz prześcieradeł z plastikowych na papierowe taśmy z certyfikatem FSC. Pozwoli to usunąć 27 milionów plastikowych toreb rocznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Marmite: Wybuchowy billboard

W ramach promocji nowego smaku popularnego brytyjskiego smarowidła do chleba, agencja Adam&eveDDB na zlecenie marki Marmite stworzyła iście wybuchowy billboard 3D.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4 Funwear: Ubrania dla osób z niepełnosprawnościami

„Ubrania bez ograniczeń” – tak brzmi hasło polskiej, rodzinnej marki Funwear, która tworzy odzież, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 McDonald’s: Nowe opakowania

McDonald’s postanowił odświeżyć opakowania swoich produktów – pierwszy raz od 2016 roku. Teraz pudełka będą zawierały minimalistyczną grafikę, która będzie informowała o tym, jaka potrawa znajduje się w środku.

#6 Zalando: Wymień ubrania po ex

Macie w domu ubrania po swoich ex? Zalando w swojej walentynkowej kampanii zachęcało, by zamiast wyrzucać, pozbyć się ich w nieco inny sposób – na przykład sprzedając je na platformie Zalando Pre-Owned.

#7 Gdynia: Miejskie kubki wielokrotnego użytku 

Koniec z plastikowymi lub papierowymi jednorazówkami – miasto Gdynia we współpracy z firmą Ur Cup wprowadza kubki wielokrotnego użytku. Będzie z nich można skorzystać w wybranych punktach gastronomicznych w mieście.

#8 Warszawa: Hostel interwencyjny dla osób LGBT+

Dwa lata po podpisaniu Deklaracji LGBT+ w Warszawie pojawi się hostel dla osób LGBT+, które są w kryzysie bezdomności. Warszawski ratusz właśnie ogłosił konkurs na utworzenie placówki.

#9 Bieg na sześć łap: Psy szukają domów na opakowaniach pizzy

Z okazji tegorocznego dnia pizzy organizacja Bieg na sześć łap ponownie postanowiła poszukać nowych domów dla psiaków bezdomniaków na… opakowaniach pizzy.

#10 IKEA: Instrukcje do demontażu mebli

To kolejna akcja sieci IKEA z myślą o naszym środowisku – tym razem marka stworzyła serię instrukcji do demontażu swoich mebli, aby przedłużyć ich żywotność.

#11 Green & Black’s: Reklama czekolady

Marka Green & Black’s w ramach promocji swojej organicznej czekolady postanowiła na iście nietypowy spot, który równie dobrze mógłby posłużyć jako jeden z filmów przyrodniczych Davida Attenborougha.

#12 Wrocław: Tramwaj zwany ogrzewaniem

MPK Wrocław uruchomiło tzw. „Tramwaj zwany ogrzewaniem” z myślą o potrzebujących. Osoby w kryzysie bezdomności otrzymają tam herbatę oraz ciepły posiłek.

#13 Klub Komediowy: Parodia spotu TVP Kobieta

„To wstęp do pornosa czy reklama żelków?” – Klub Komediowy postanowił sparodiować głośny spot TVP Kobieta, który, zdaniem wielu internautów, przedstawia przerysowany i stereotypowy wizerunek kobiety.

#14 Converse: Murale oczyszczające powietrze

Converse kontynuuje swój projekt City Forest i tworzy kolejne murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza.

#15 Petgram: Polski portal społecznościowy dla zwierząt

Petgram to nowy polski portal społecznościowy stworzony z myślą o zwierzakach. Jak sugeruje nazwa, serwis jest bardzo podobny do Instagrama, z tą różnicą, że na platformie zamiast zdjęć znajomych, publikowane będą fotografie naszych milusińskich.

#16 BBC: Palący się billboard

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC umieściło w Londynie nietypowy billboard, który w pewnym momencie zaczął się palić. Niekonwencjonalny happening miał na celu zwrócenie uwagi na katastrofę klimatyczną, która grozi naszej planecie.

#17 Starbucks x EcoBean: Słomki z kawowych fusów

Starbucks nawiązał współpracę z firmą EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Początkowo fusy będą przekazywane w ramach testu przez 22 kawiarnie na terenie Warszawy.

#18 BBC Creative: Brand Against Humanity 

Ellie Daghlian and Elisa Czerwenka z agencji BBC Creative stworzyły swoją własną wersję popularnej gry karcianej „Karty Przeciwko Ludzkości” – tym razem z popularnymi markami w roli głównej. A wszystko po to, aby zwrócić uwagę na ich nieetyczne działania.

#19 MIasto Poznań: Poruszający eksperyment młodych poznaniaków

Co się stanie, gdy w jednym miejscu zbierze się 10 osób o zdecydowanie różnych poglądach? Na to pytanie postanowili odpowiedzieć młodzi poznaniacy z Duszpasterstwa Akademickiego. Zaprosili do współpracy m.in. Jacka Jaśkowiaka, prezydenta miasta oraz Jadwigę Emilewicz i stworzyli niezwykły film.

#20 Traffic Design: Nowe realizacje 

Traffic Design kontynuuje swoje działania w przestrzeni publicznej Gdyni. Teraz, w zimowej aurze, można zobaczyć trzy nowe realizacje stowarzyszenia – ilustracyjny szyld przedszkola oraz neony rozświetlające przejście pod budynkami.