Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lutego 2021

Suszonki miesiąca: top 20 kreacji lutego 2021

Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w lutym 2021 roku.

#1 Decathlon x IKEA: Wspólna akcja zachęcająca do ćwiczeń

Ta akcja, to nietypowa, wspólna odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń Decathlon i IKEA razem zachęcały do aktywności fizycznej w domu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#2 JYSK: Nowe, proekologiczne opakowani

JYSK rozpoczął wymianę opakowań pościeli oraz prześcieradeł z plastikowych na papierowe taśmy z certyfikatem FSC. Pozwoli to usunąć 27 milionów plastikowych toreb rocznie.

#3 Marmite: Wybuchowy billboard

W ramach promocji nowego smaku popularnego brytyjskiego smarowidła do chleba, agencja Adam&eveDDB na zlecenie marki Marmite stworzyła iście wybuchowy billboard 3D.

#4 Funwear: Ubrania dla osób z niepełnosprawnościami

„Ubrania bez ograniczeń” – tak brzmi hasło polskiej, rodzinnej marki Funwear, która tworzy odzież, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

#5 McDonald’s: Nowe opakowania

McDonald’s postanowił odświeżyć opakowania swoich produktów – pierwszy raz od 2016 roku. Teraz pudełka będą zawierały minimalistyczną grafikę, która będzie informowała o tym, jaka potrawa znajduje się w środku.

#6 Zalando: Wymień ubrania po ex

Macie w domu ubrania po swoich ex? Zalando w swojej walentynkowej kampanii zachęcało, by zamiast wyrzucać, pozbyć się ich w nieco inny sposób – na przykład sprzedając je na platformie Zalando Pre-Owned.

#7 Gdynia: Miejskie kubki wielokrotnego użytku 

Koniec z plastikowymi lub papierowymi jednorazówkami – miasto Gdynia we współpracy z firmą Ur Cup wprowadza kubki wielokrotnego użytku. Będzie z nich można skorzystać w wybranych punktach gastronomicznych w mieście.

#8 Warszawa: Hostel interwencyjny dla osób LGBT+

Dwa lata po podpisaniu Deklaracji LGBT+ w Warszawie pojawi się hostel dla osób LGBT+, które są w kryzysie bezdomności. Warszawski ratusz właśnie ogłosił konkurs na utworzenie placówki.

#9 Bieg na sześć łap: Psy szukają domów na opakowaniach pizzy

Z okazji tegorocznego dnia pizzy organizacja Bieg na sześć łap ponownie postanowiła poszukać nowych domów dla psiaków bezdomniaków na... opakowaniach pizzy.

#10 IKEA: Instrukcje do demontażu mebli

To kolejna akcja sieci IKEA z myślą o naszym środowisku – tym razem marka stworzyła serię instrukcji do demontażu swoich mebli, aby przedłużyć ich żywotność.

#11 Green & Black's: Reklama czekolady

Marka Green & Black's w ramach promocji swojej organicznej czekolady postanowiła na iście nietypowy spot, który równie dobrze mógłby posłużyć jako jeden z filmów przyrodniczych Davida Attenborougha.

#12 Wrocław: Tramwaj zwany ogrzewaniem

MPK Wrocław uruchomiło tzw. „Tramwaj zwany ogrzewaniem” z myślą o potrzebujących. Osoby w kryzysie bezdomności otrzymają tam herbatę oraz ciepły posiłek.

#13 Klub Komediowy: Parodia spotu TVP Kobieta

„To wstęp do pornosa czy reklama żelków?” – Klub Komediowy postanowił sparodiować głośny spot TVP Kobieta, który, zdaniem wielu internautów, przedstawia przerysowany i stereotypowy wizerunek kobiety.

#14 Converse: Murale oczyszczające powietrze

Converse kontynuuje swój projekt City Forest i tworzy kolejne murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza.

#15 Petgram: Polski portal społecznościowy dla zwierząt

Petgram to nowy polski portal społecznościowy stworzony z myślą o zwierzakach. Jak sugeruje nazwa, serwis jest bardzo podobny do Instagrama, z tą różnicą, że na platformie zamiast zdjęć znajomych, publikowane będą fotografie naszych milusińskich.

#16 BBC: Palący się billboard

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC umieściło w Londynie nietypowy billboard, który w pewnym momencie zaczął się palić. Niekonwencjonalny happening miał na celu zwrócenie uwagi na katastrofę klimatyczną, która grozi naszej planecie.

#17 Starbucks x EcoBean: Słomki z kawowych fusów

Starbucks nawiązał współpracę z firmą EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Początkowo fusy będą przekazywane w ramach testu przez 22 kawiarnie na terenie Warszawy.

#18 BBC Creative: Brand Against Humanity 

Ellie Daghlian and Elisa Czerwenka z agencji BBC Creative stworzyły swoją własną wersję popularnej gry karcianej „Karty Przeciwko Ludzkości” – tym razem z popularnymi markami w roli głównej. A wszystko po to, aby zwrócić uwagę na ich nieetyczne działania.

#19 MIasto Poznań: Poruszający eksperyment młodych poznaniaków

Co się stanie, gdy w jednym miejscu zbierze się 10 osób o zdecydowanie różnych poglądach? Na to pytanie postanowili odpowiedzieć młodzi poznaniacy z Duszpasterstwa Akademickiego. Zaprosili do współpracy m.in. Jacka Jaśkowiaka, prezydenta miasta oraz Jadwigę Emilewicz i stworzyli niezwykły film.

#20 Traffic Design: Nowe realizacje 

Traffic Design kontynuuje swoje działania w przestrzeni publicznej Gdyni. Teraz, w zimowej aurze, można zobaczyć trzy nowe realizacje stowarzyszenia – ilustracyjny szyld przedszkola oraz neony rozświetlające przejście pod budynkami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij